【明報專訊】為善不甘後人的黎耀祥(祥仔),昨日與太太剛由美國登台回港,即出席「奧比斯護眼」活動,身為奧比斯「愛眼之星」的祥仔,除每月捐款外,還會盡量抽時間支持該會活動。

提到美國之行,祥仔稱是次往三藩市登台,由於8月才開新劇,故與太太同行,順道多留兩天四處遊玩,至於囝囝因考試沒有同行。問祥仔與太太此行可有趁機努力「造人」?他說﹕「好努力㗎喇,但無呀!」祥仔自爆旅途上遇到很多波折,令他甚為氣結,他勞氣說﹕「香港機場轉機指示好清晰,但美加就唔係,轉內陸機去三藩市,我找極都找不到轉機閘口,又無人理會我,最終遲咗兩分鐘趕到閘口,但班機已經唔等我。最慘是翌日要登台,但又無航班去三藩市,最後要搭車由陸路趕去三藩市,搞到我好似偷渡咁!都未算,去到三藩市又找不到行李,又是沒人答到我行李去咗邊,真係好麻煩!」幸好最後行李都尋回,沒有影響登台演出。

■有片睇﹕http://ol.mingpao.com/entvideo.htm

記者﹕楊敏麗

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 noreaga 的頭像
    noreaga

    noreaga的部落格

    noreaga 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()